Bugün günlerden, Evde bir meyhane havası :)


Bazı haftalar insanı en süründüren olaylar peşpeşe yığılıyor.... 
Sadece öfkeleneceğiniz şeyler değil, içten içe sızladıklarınız da halaya giriyor...
E insanoğlu bir yere kadar kaldırabiliyor....
  İşte o zaman cuma günü haftayı noktalarken, eve dönmeden önce dooğru Kurtuluş'a gidiyorum.. Tadal ve Tuşbacıyız biz 💗 
İkisinin de mezeleri şahane. 
Ama hangisi ennnn gerçek Ermeni mutfağı derseniz, onun cevabı Tadal. 
Tadal'da Ari Bey bir yandan bize eşinin pişirdiği en nefis mezelerinden özenle seçip, 
kendi elleriyle paketlerimizi hazırlarken 
bir yandan da sohbet ediyoruz. 
Ne olursa olsun diyorum o zaman....
Hayatta çok güzel şeyler de var diyorum o zaman....
Ben babamla öğrendim böyle çok özel şarküterilerden alışveriş etmenin kıymetini...
Sonra baktım ki Tuğrul benden önce biliyormuş buraları. Ari bey ve eşi ile beni o tanıştırdı..
Bir cuma akşamı gülümsüyorum babama doğru....
Haftayı bitirmiş olmanın huzurunu hafif hafif hissetmeye başlıyorum..






💟 💟 💟 💟 💟 💟



Yorumlar